FACULTATEA DE INGINERIE
MECANICĂ ŞI ELECTRICĂ

Anunțuri și noutăți

Oportunitate de angajare Kardynal Industrial

Oportunitate de angajare Kardynal Industrial

 

Înființată în anul 2008, compania Kardynal se poate lăuda cu o echipă experimentată și puternică. Am evoluat în domeniul tehnic prin seriozitate și datorită existenței pe piață a nevoii de continuitate a fluxului de producție. Marii producători nu își permit să oprească procesul de producție, deoarece acest lucru ar atrage pierderi foarte mari, oameni care nu lucrează dar sunt plătiți, risipă de resurse și de materii prime etc.

Echipa Kardynal activează în domeniile electrice și automatizări industriale, participând în sectoare precum: automotive, industrie alimentară, petrol, agricultură, industrie chimică etc. Oferim competență în proiectarea și execuția tablourilor electrice și de automatizări, inclusiv a celor cu PLC-uri.

Responsabilitățile noastre sunt: proiectarea, executarea și optimizarea instalațiilor electrice, montajul, punerea în funcţiune, utilizarea, întreţinerea şi repararea sistemelor de automatizare industriale, realizarea de verificări PRAM.

De asemenea, concepem, testăm şi implementăm proiecte de automatizare, contribuim la estimarea cantităţilor şi a costurilor materiale, la estimarea forţei de muncă necesare. Asigurăm controlul tehnic al sistemelor de automatizare în vederea funcţionării conform specificaţiilor şi reglementărilor.


I. PROIECTANT TABLOURI ELECTRICE (E-PLAN)

 

            Cerintele postului:

- cunosterea echipamentelor electrice

- citire scheme electrice/recunostere simboluri scheme electrice

- cunostinte de proiectare electrica

- cunostinte de lucru cu un soft de proiectare ( e-plan-constituie avantaj, Autocad, etc )

- abilitati de comunicare si lucru in echipa

- utilizare pachet de programe Ms Office

Descrierea job-ului:

- urmareaste executarea lucrarilor din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie

- proiecteaza scheme electrice in conformitate cu cerintele clientului

- abilitate de comunicare si relationare in echipa

- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie

- toleranta ridicata la stres, atentie distributiva. 


II. AUTOMATIST

Cerințe:

  • Studii cu profil tehnic(automatizari, electrica, electrotehnica, mecanica, etc)
  • Cunostinte de programare PLC (Siemens, Allen Bradley, Mitsubishi, etc) constituie avantaj
  • Cunoasterea limbajelor de programare (STL, LAD, SFC, SCL, etc) constituie avantaj
  • Abilitati de comunicare si relationare, lucru in echipa;

Constituie avanataj:

  • Cunostinte de parametrizare si programare senzori, actionari electrice si de automatizari

Atributii:

  • diagnosticarea si repararea sistemele/echipamentele/dispozitivelor folosite in automatizari industriale (circuite logice/PLC-uri, senzori);
  • asigura suport echipei in instalarea si fuctionarea echipamentelor;
  • sa asigure identificarea si localizarea defeciunii, testarea, calibrarea elementelor buclei de reglare automata;
  • sa ofere mentenanta si repararea echipamentelor electrice si automatice direct la client;
  • sa asigure instalarea, repararea si inlocuirea senzorilor si traductoarelor;
  • sa asigure intretinerea si calibrarea sistemelor si echipamentelor electronice
  • sa asigure intretinerea, testarea si calibrarea dispozitivelor de conversie a semnalului si control final;
  • sa planifice activitatea si succesiunea etapelor de lucru;
  • sa planifice activitatile in functie de tipul lucrarii;
  • sa efectueze lucrarile pregatitoare in timp util, pentru a se incadra in planificarea activitatilor;
  • sa verifice cu atentie calitatea resurselor materiale, a echipamentelor si a mijloacelor de lucru necesare efectuarii lucrarilor, conform procedurilor specific;
  • sa cunoasca sistemele de automatizare din domeniu;
  • sa remedieze neconformitati;

III. AGENT COMERCIAL (OFERTARE)

Descrierea postului:

- Administeaza, urmareste si intocmeste conturi comerciale client: solcitari, oferte, feedback, facturi ,incasari;

- Efectueaza vizite la sediul clientilor ,vechi sau noi, cu scopul de a obtine informatii despre proiecte/clienti;

- Comunicare tehnica cu clientii ( persoanele cu putere de decizie implicate);

- Urmareste buna relationare intr-e companii, pe durata lunga de timp;

-  Efectueaza actiuni zilnice pentru indeplinirea obiectivelor stabilite.

Cunostinte necesare:

-  Notiuni financiar-contabile;

-  Notiuni tehnice ,electrotehnice;

-  Utilizare Microsoft Office ( excel nivel mediu );

-  Notiuni de comunicare;

-  Permis conducere cat. B.

Abilitati:

- Comunicativ;

- Empatic;

- Organizat;

- Bun ascultator;

- Amabil;

- Indreptat catre solutionare;

- Concentrat


BENEFICII:

  • Pachet salarial atractiv
  • Tichete masa, dupa primele 3 luni (perioada de proba)
  • Training si suport in cadrul companiei
  • Prime de sarbatori
  • Al 13-lea salariu
  • Mediu de lucru placut
  • Posibilitatea de a te dezvolta intr-o echipa dinamica si profesionista
  • Program de lucru: 8:00- 16:30
  • Locatia:Ploiesti ( bulevardul Petrolului, nr.10, incinta Amplo)